justindbieberblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ebba Olofsson - 5 augusti 2012 23:06

Okej, nu tänkte jag såhär! Ni kommenterar vad ni tycker jag ska äta (sånt ni inte gillar att äta) och jag spelar in en video när jag äter det och lägger upp det här på bloggen! :)
Så ja kommentera så mycket ni kan! :)

Bieber's

Av Ebba Olofsson - 2 augusti 2012 20:52

När jag hade läst vad det stod på lappen så log jag mot Moa och sa vad det stod på lappen. Och Moa bara
Moa; JJJJJAAAAA!! Klart att di sk ringa han sen!
Jag; ja jag ska nog det! :)

Efter att jag hade pratat lite med Moa så gick jag till mina lektioner! Och när den sista lektionen var slut så tog jag min väska och ringde till Justin och sa att jag hade slutat. Justin sa att han han står vid utgången. När vi hade pratat färdigt så gick jag till utgången och där stod Justin och väntade på mig. När vi skulle gå så sa jag till Justin
Jag; Justin?
Justin; Ja vad är det?
Jag; går det bra om jag ringer till min mamma och säger att jag följer med dig hem idag?
Justin; såklart att det går bra.

När jag ringde till mamma och sa att jag är med justin så viskade Justin till mig att jag skulle säga att jag skulle sova hos han nu nångra dagar! Och jag gjorde som Justin sa, jag sa till mamma att jag skulle sova hos Justin några dagar. Men när jag sa det till mamma så tog Justin min hand pussade mig och sa 'jag älskar dig'

Av Ebba Olofsson - 1 augusti 2012 23:32

Hejsan jag heter Josefin 'jossan' Granqvist och tänkte berätta min sanna historia för er! Hoppas ni är redo för nu börjar jag! :)
---------------------------------------------------

Det började med en helt vanlig morgon för mig. Klockan ringde och jag stängde av den och klev ur sängen. Tog kläderna som jag skulle ha på mig, jag valde ett par vita shorts och en turkos lite kortare tröja och mina lila converse! Mamma kallade på mig och frågade mig om jag var klar för vi skulle åka! Jag skrek tillbaka att jag kommer om några sekunder. Jag gick ner på toan och sminkade mig lite lätt och sprutade på 'someday' parfymen som Justin Bieber har gjort.
Jag gick ut i bilen där mamma redan satt! Sen så körde hon iväg mig till skolan.
------------
'i skolan'
-------------
När jag gick i korridoren så visslade alla killar på mig. Men när jag stod vid skåpet så kom Moa helt hysteriskt fram till mig.
Jag; Moa lungan ner dig! Vad har hänt?
Moa; alltså jag kan inte fatta det!!!!!!!!!! *flåsar i mitt ansikte*
Jag; Moa vad har hänt!? Och vad kan du inte fatta?
Moa; alltså Justin Bieber ska börja på våran skola!!!!!!!!!!
Jag; Hahah nej du skojar! *jag vänder mig om för att ta mina böcker*

När jag hade vänt mig om så hörde jag att dörren till ingången smälldes igen. Men jag brydde mig inte mer av det så kag fortsatte att plocka ut dom böckerna jag skulle ha med mig. Tills Moa sa
Moa; Jossan?!
Jag; *utan att vända mig om* ja vad är det Moa ?!
Moa; kolla mot ingången!
Jag; *utan att vända mig om* varför skulle jag det?!
Moa; bara gör det! Du kommer bli förvånad!

Jag gjorde som Moa sa, jag vände mig om mot ingången. Och ja mycke riktigt så såg jag JUSTIN BIEBER!!! När han kom mot mig så stannade han! Och hela korridoren kollade på oss! Justin gav mig en lapp och sen gick han vidare!.
På lappen så stod det; 'ring mig när du har slutat så kan vi träffas. :)
xoxo Din blivande pojkvän! (Justin bieber) :)'

Av Ebba Olofsson - 1 augusti 2012 20:20

Hejsan! Jag tänkte starta novellen när jag har ätit färdigt! Jag LOVAR att jag gör det ;)

Av Ebba Olofsson - 1 augusti 2012 00:30

Hejsan kag tänkte starta en novell men jag gör inte det nu för nu ska jag sova så ja Det var allt bye bye
Bieber's

Presentation


Hejsan alla där ute. jag är ett STORT bieber fan, som tänker skriva om Justin Bieber och lite mera!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber

Älskar dig!   

Justin Bieber

                   

  ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET JUSTIN BIEEBR


Ovido - Quiz & Flashcards