justindbieberblogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Ebba Olofsson - 25 juli 2012 13:05

Godmiddag Eller vad man ska säga! Jag vaknade nästan precis för jag låg och smsade med någon jag ska träffa på fredag! Och ja jag ska gå och bada nu för det är +28 här så ja ses senare
Puss och kram
Bieber's :)

Av Ebba Olofsson - 24 juli 2012 22:04

Hejsan om ni vill fråga mig något om mitt liv eller om ni bara vill prata med någon så kan nå nå mig på kik och jag heter
l
l
l
V
Kik; EbbaOOlofsson
Så ja jag svarar på allt bara skriv :)
Bieber's

Av Ebba Olofsson - 23 juli 2012 13:59

Hejsan. Igår så var jag på Baklukeloppis och jag sålde för bara 50 kr :( men jaja jag köpte en vit väst för 35 kr :) (ni får bild sen) jag ska ringa min syster sen och fråga om hon kan sätta på nitar vid ena fikan :) men jaja jag måste gå nu :)

Bieber's

Av Ebba Olofsson - 20 juli 2012 14:10

Hejsan. Just nu så sitter jag här i bilen idag igen!!
Men jaja mamma och min syster är inne på banken för att dom ska fixa något. Sen så ska vi åka och kolla på en husbil och sen så ska vi åka och köpa en bondgård till min lillebror.
Men när vi har gjort det så ska vi köra till familja (vet inte hur det stavas) och köpa saker sen så ska vi hem. Och jag ska äta godis och kolla på never say never med Justin bieber :)
Så ja det var väl allt? :)
Hej då!
Bieber's :)

Av Ebba Olofsson - 19 juli 2012 13:32

Hejsan.
Just nu så sitter jag här i bilen på väg hem. Vi har precis varit och kollat på en husbil, men lillebror började lägga pannkakor i bilen. (kräkte) så vi fick bara vända om igen och köra hem, men nu eller snart så ska vi gå på McDonalds och äta. :) men ja det var väl de jag skulle säga.
Bloggar kanske mera sen :)

Bieber's :)

Av Ebba Olofsson - 19 juli 2012 01:20

Hejsan hoppsan där ute. Jag kom på att jag inte har lagt in en bild på länge.
Men här kommer några :)

Av Ebba Olofsson - 13 juli 2012 21:13

har inget att göra så ni kan ju hjälpa mig att komma på saker amn kan göra? hheehhe tack i förväg :)


Bieber's

Av Ebba Olofsson - 13 juli 2012 17:04

Hejsan svejsan. Jag sitter här och äter godis även om jag har fett ont i min mage. Så kom jag att tänkta på om det är bra att äta godis när man has ont i magen... Men jaja. Idag har jag inte gjort så mycket, hehe. Just ny sitter jag och lyssnar på Justin biebers skiva believe :) Men det var nog det mesta. Jag säger tack för mig och ja bye bye. :)Bieber's ;*

Presentation


Hejsan alla där ute. jag är ett STORT bieber fan, som tänker skriva om Justin Bieber och lite mera!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber

Älskar dig!   

Justin Bieber

                   

  ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET JUSTIN BIEEBR


Ovido - Quiz & Flashcards