justindbieberblogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Ebba Olofsson - 30 maj 2012 16:39

ni ska få lite bilder på min älskling! 

I
I
V

               

och lite videos!

I
I
V

 

Av Ebba Olofsson - 27 maj 2012 20:56

hejsan, nu tänkte jag ha en liten frågestund, ni kan fråga vad ni vill både roligt till pinsamt och ja m.m så ja nu tycker jag att vi startar :) 


 haha! så söt! 

 sååååå jävla snygg! + bilden är gjord av mig! :)


Bieber's     

Av Ebba Olofsson - 13 maj 2012 20:20

Hejsan jag vill bara säga att jag nästan precis har kommit hem från Väla och käpt ett par byxor och... och... och... och... vill ni veta vad jag mer har köpt? :)

jo jag har köpt JUSTIN BIEBERS PERFYM (stav.) SOMEDAY!

I
I
V

 Someday! <3

Bieber's   

Av Ebba Olofsson - 12 maj 2012 22:21

asså alla där ute jag har 2 saker att ta upp.

1. jag håller på att tävla om en iphone 4, :) + ni komemr få en bild lite längre ner.

I
I
V


och det andra. jag bara undrar om någon här kan göra en header (stav.) till bloggar? :) snälla kommentera då :) det skulle vara sjukt snällt. hoppas ni svarar. puss puss :)


 ingen bra bilk kanske men jaja, den lådan han håller i den håller jag + några andra att tävla om, så ja och hans som håller i den, det var hans för första början... tror jag. men jaja puss puss, ses kanske lite senare. :)

Bieber's :)   

Av Ebba Olofsson - 11 maj 2012 13:58

hejsan alla! detta inlägget är inget med Justin utan med några killar jag såg idag! 

okej här kommer de, när jag stod och väntade på min morfar så var där ett par killar, läs här nere!

I
I
V

när jag stod och väntade på min moorfar så kom två pojkar gående vid min skola.och sen så såg jag en annan kille springa fram till din andra och skrek "hej charlie" så sa den andra. (hans storebror) "hej tönten" sen sa den andra (lillebroren) "hej mattis" och så svarade inte han killen. men sen så sa han lilla detta "charlie vill du vara med på fotboll?" och så sa den andra (storebroren) "fuck u bög" och räckte upp fingret till han lilla.


när jag hörde detta så blev jag helt paff, jag bara vaf f*n får sånna små säga sånt, och + han som sa det vet säkert inte vad "fuck u" och "bög" betyder. men jaja ni får 2 fula bilder på mig osså! :)

Bieber's 

   och om ni nu tycker dom e fula så kan ni ju kommentera de, så vet jag det till nästa gång :) 

oj det blev lila men skit i de! :)  

Av Ebba Olofsson - 11 maj 2012 07:42

jag måste skriva lite snabbt. ska snart till skolan men jaja, här komemr de jag skulle skriva.


Justin ska göra en låt till sin mamma patricia "pattie" lynn mallette för att hon har hjälpt han så mycket med allt! och sen så mycket han får in på den låten. allt de ska han ge till ensamma mammor som har det svårt i livet! så ja det var de jag skulle skriva ! <3


bieber's 

Av Ebba Olofsson - 9 maj 2012 19:59

Ehhhmm. Justin det du la ut på twitter... är de inte lite privat? :)

I
I
I
V


 

Av Ebba Olofsson - 9 maj 2012 19:57

Kolla in Justin på fotot. han ser ut som en alv till jultomten på julafton :)

I
I
I
V


 

Presentation


Hejsan alla där ute. jag är ett STORT bieber fan, som tänker skriva om Justin Bieber och lite mera!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber

Älskar dig!   

Justin Bieber

                   

  ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET JUSTIN BIEEBR


Ovido - Quiz & Flashcards