justindbieberblogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Ebba Olofsson - 13 juni 2012 12:18

äntligen har jag slutat 6:an och börjar 7:an. ja först gick jag upp kl 6 halv 7 på morgonen, sen så tog jag på mig och gjorde vid mitt hår. sen så körde min mamma mig till aulan (där vi skulle ha avslutningen) så träffade jag mina klass kompisar där. sen så gick vi in i aulan och kören sjöng sen så pratade rektorn så så sjöng kören ingen, och till sist var det slut! sen gick vi in i klassrummet och hade lite frågor. (om hur mycket vi kände våra lärare) sen så slutade vi och gick hem. så nu sitter jag här och gör inget. men kl halv 5 ska jag hämta min lillebror. så ja hej svejs :)




Bieber's

Av Ebba Olofsson - 11 juni 2012 19:49

Hejsan, asså jag ORKAR verkligen inte blogga idag utan jag tänkte att ni skulle få lite bilder. och om det är något ni stör eller ja gillar/ogillar  något kan ni ju kommentera det, så vet jag de :) 


                   Ja lite bilder här ja :)


Bieber's 


Av Ebba Olofsson - 10 juni 2012 18:35

hejsan, asså ja vet f*n inte vad jag ska skriva och göra!


guddddddd! 

men jaja imorgon så ska vi städa ut våra skåp i skolan. sen är det bara chill på lektionerna. sen på tisdag ska vi kolla film och äta godis, men asså jag missar lite av filmen (ja förresten vi ska kolla på "karate kid") men jaja på onsdag så slutar vi skolan. (ska börja sjuan för er som undrar). först så ska jag ställa kl på 7:OO sen så ska jag sova min skönhetssömn (stav.). sen när klockan har ringt ska ajg gå upp och ta på mig mina avslutningskläder, sen ska min syster fixa mitt hår och jag ska abar ta vanlig macqara och inget annat. jag tycker att det är mycket att ha massor av puder eyeliner och sånt, så ja jag ska bara ha vanlig macqara :)

ja det var väl de. om ni vill fråga mig något om det och annat så kan ni göra de :)


Bieber's 

Av Ebba Olofsson - 8 juni 2012 19:47

kom igen nu, kommentera mitt senaste inlägg :)

och + ställ gärna några frågor :)


Bieber's

Av Ebba Olofsson - 8 juni 2012 17:28

om 5 kommenterar ska jag sjunga "call me maybe" :)

Av Ebba Olofsson - 8 juni 2012 17:28

om 5 kommenterar ska jag sjunga "call me maybe" :)

Av Ebba Olofsson - 8 juni 2012 17:28

om 5 kommenterar ska jag sjunga "call me maybe" :)

Av Ebba Olofsson - 8 juni 2012 15:42

börjar gilla Ariana Grande nu (fast gillar justin mera.) 

men jaja här är en låt av henne som jag drågar emd varje dag :)


Presentation


Hejsan alla där ute. jag är ett STORT bieber fan, som tänker skriva om Justin Bieber och lite mera!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber

Älskar dig!   

Justin Bieber

                   

  ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET JUSTIN BIEEBR


Ovido - Quiz & Flashcards